måndag 9 februari 2015

Måndag 9 februari

Var en sväng på stan idag, plusgrader, yippie. Fast jag upptäckte när jag kom ut att det blåste illt, urrk.

Fotat från Hågestabron mot Multråberget, Ångermanälven nedströms
Fotat mot stan som ligger uppströms härifrån där jag fotade :-)
Tänkte gå över till Hågestaön, men det blåste för kallt så jag avstod, ville inte få köldurtikariautbrott. Fick det i alla fall när jag kom hem för jag var så dum så jag skottade bort vattnet från min parkeringsplats, kommer aldrig mer att göra det, får väl ta på mig gummistövlar istället, haha
På väg tillbaka till bilen
Parkerat bilen på stan och fotade här en av broarna över till stadsparken
Ingen underhållning idag :-D
Flaggan i topp på gamla apotekshuset
Brrr, ser kallt ut för Näcken
Hullstabäcken
Tillbaka till parkeringen, nu åker jag hemöver
Verkar bli plusgrader i morgon också, i alla fall enligt himlen

Min nya golvlampa. Min allra första egna golvlampa, köpt för mina egna pengar. Har en gammal ful golvlampa som jag norpade av mina föräldrar när jag flyttade hemifrån, så det var verkligen dax att införskaffa en ny snygg golvlampa :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar