fredag 27 februari 2015

Älskar mitt kök

Snacka om att jag älskar mitt kök där jag bor nu. Jag har alltid gillat stora rum och högt i tak och det har jag nu, tralalalalalalalaaa

Stort och härligt :-) Det svartvita bordet till vänster har min mamma snickrat till mig och jag hade det i förra lägenheten, kunde inte ha ett normalstort bord där.
Det här är en del av köksskåpen, finns fler :-)
Köket i förra lägenheten, sött men otroligt litet. Önskar att jag kunde ha tagit med mig färgen på köksluckorna till nya stället, för den här färgen specialbeställde jag, de fick blanda till det efter färgen på en sten som jag hittade ute på grusgången hos mina föräldrar :-)

2 kommentarer:

  1. Villket KÖK!!! WOW!! Kan knappast fatta skillnaden, och som du säger högt till tak har du allt.. Villka skåp att gömma (och glömma) allting i!! Lite avis sådär!! MEGA SNYGGT!! KRamen ~Mimmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja köket är totalt underbart, rena balsalen, hahaha

      Radera