tisdag 18 november 2014

Tisdag 18 november

Tog kameran med mig idag när jag åkte och handlade, skulle inte ha så mycket så då slog jag till och släpade med mig kameran. Men först motionerade jag bilen och då blev det av att jag fotade.

Först upp till Hallstaberget och utsiktsplatsen, jag brukar gå upp i hopptornet men det är för kallt nu för mig att vistas ute någon längre stund så det fick bli härifrån. Fotat utan att zooma, då ser det ut så här.
Zoomat :-)
Kunde inte låta bli att fota av vackra huset från där jag stod uppe på Hallstaberget. Har bättre foton tagna från gatan, men det här var roligare så jag kunde kolla in zoomen på kameran.
Jag trodde först att det var dimma framför Multråberget
Men det visade sig vara någon som sureldar, tur man inte bor där
Fotat mot stan utan att zooma
Zoomat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar