söndag 30 november 2014

1:a Advent

Så blev det första advent i min nya lägenhet. Jag var tvungen att köpa nya julgardiner för de gamla såg ut som små frimärken i dessa fönster :-)

Adventsljusstaken fick jag för längesedan av skådespelerskan Birgit Rosengren-Ahrle när hon fick veta att jag inte hade någon, hon var sååå snäll. Har en kartong kvar att packa upp, du ser en skymt av den nere till vänster och sen några tavlor till som ska upp, de ligger på det svartvita bordet vid fönstret :-)
Så blev det kväll och då tände jag julstjärnan också :-)

6 kommentarer:

  1. Så fint och ombonat du börjar få det. Kan inte vara lätt att hänga upp gardiner, som ska sitta så högt upp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Ja jag har skaffat en egen stege istället för att låna den som finns, enklast så. Fönstren är ca 2,5 m höga :-)

      Radera