tisdag 20 maj 2014

Söndag - måndag och tisdag

SÖNDAG

Mobilfoton

SOL, vilken lycka. Jag satte upp vindskyddet och satte mig och mådde gott
Slog till med lite Trocadera och hade nässprayen i högsta hugg, mycket pollen
Ahhhh

MÅNDAG

Mobilfoton 

Dagen började bra så jag tog en fika på balkongen
Nej det blev mulet och ruggigt efter två-tiden ungefär så jag gick in.

TISDAG

Var först en sväng till mamma som fyllde år, presenten får hon senare. Jag var ner på stan igår för att köpa en vanlig normal scarves, men se det fanns inte, ja jag rände inte runt till alla affärerna, men de jag var till hade bara de där långa halsdukarna som de numera kallar för scarves. Så jag åkte hem och beställde på nätet istället, hehe

Mobilfoton först och sen kameran

Efter jag varit hos mamma så åkte jag till Hågestaön för en prommis, men solen försvann och vinden blev kallare
Så jag vände och gick tillbaka till bilen, ville inte riskera ett köldurtikariautbrott
Varit och handlat. Oj nu blev det ännu mörkare så jag drar hem
Tur att jag jämt har paraply och jacka i bilen  :-)
Nu är jag hemma och då tog jag kameran, syns inte så bra på bild hur regnet vräker ner, men det är inte lika svart ute längre på himlen
Testade en effekt på kameran bara för skojs skull :-)
 
Får mig att tänka på Dracula :-) Slagregnet och åskan har nu upphört och dimman kom svepande
Solen går ner bakom berget och dimman ligger över nejden
Håller på att lacka mitt bord som jag målat på. Lugn det är vattenbaserat lack så jag tål det :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar