fredag 30 maj 2014

Ett minne med Annalisa Ericson

Tog fram boken Lätta Bubblor som skådespelerskan Annalisa Ericson skrivit och bläddrade i den och då mindes jag en sak.

Jag var hemma hos Annalisa och hon bad mig kolla igenom hennes foton och dela upp dem i tre högar, en med privata foton, en med arbetsrelaterade foton och en hög med dem som inte skulle vara med i boken alls.
Så jag satte mig med en bunt foton och delade upp dem och sa till henne när jag var färdig att hon fick ta och kolla igenom högarna för säkerhets skull, eftersom jag kunde ha lagt något foto i fel hög.

Så jag visade henne högen med privata foton först och sen den med arbetsrelaterade foton och när jag kom till sista högen så sa jag att här är de som inte är något.
DÅ tog hon några foton ur den högen och rev sönder dem
- Stopp, vad gör du ropade jag.
- Du sa ju att det inte var något, svarade Annalisa.
- Ja att det inte var något för boken ja, sa jag då.

Så resten av fotona i den högen förblev hela, men kom som sagt var inte med i boken :-)

Ett kärt minne för mig, men antagligast betydelselöst för dig...

Ja, jag fick boken sedan i julklapp.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt och få vara med så där och påverka :)

    Javisst såg det smarrigt ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Annalisa var toppen :-)
      Såg ursmarrigt ut :-)

      Radera