torsdag 13 augusti 2015

En liten biltur

Idag bestämde sig min bil och jag för att göra en lite tur till Kramfors, det är väl 4-5 år sen sist jag var dit. Passade på att turfa lite, men det blev bara två zoner för det var svinkallt idag. Det roliga var att när jag gick för att ta första turfzonen så var det några pensionärer som trodde att jag var en reporter, så jag svarade att det är jag inte. Undra vad det fick det ifrån, hihi.

Gick upp i "Kurredoren" och fotade lite. Tänkte ta från torget också, men skippade det för nu får ju bilarna köra där och jag vill inte ha med bilar på gågatans bilder
Synd bara att det är så himla smutsigt i "kurredoren", men det är väl meningslöst att städa och putsa glaset där, för folk går väl och skitar ner på studs igen. Hittade i alla fall två fönster som inte såg ut som om någon spottat på dem, så jag kunde fota.


På väg hem stannade jag vid vattnet och drack lite vatten som jag hade med mig hemifrån. För varje gång jag druckit vattnet de har i Kramfors så har jag fått magsjuka, så nu tar jag med mig vatten när jag åker dit :-)
Trevlig utsikt på stället jag stannade på, satt en stund i bilen och myste efter att ha fotat

Helst hade jag velat klättra upp och ställa mig däruppe, men men :-D
Roligare att diska med fina diskborstar. Köpte andra saker också men det är mest tråkgrejor som man behöver, ja man behöver ju diskborstar också, men de här är ju fina :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar