söndag 29 mars 2015

Fredag och lördag

Fotade lite i fredags och i går (lördag)

Rugguggleväder igår (fredag) snön vräkte ner. Var inne hela dagen
Ahh, solen kom på lördagen, härligt. Åkte en sväng på stan. Står på trappan på Hullsta Gård och fotar
Hallstaberget i bakgrunden

Centrumplan
Hoppas att det är konstgjorda fjädrar och inte äkta, för de äkta kan innebära djurplågeri. Där jag bor är det konstgjorda fjädrar i alla fall :-)


Nej det blev ingen prommis på Hågestaön, för kallt än för mig att vara ute och promenera. Jag gick bara ut till mitten av bron och fotade, sen vände jag tillbaka till bilen

Tog en selfie. På min knapp står det Normaltid alltid. https://www.facebook.com/normaltidalltid
En bit av början av Hågestabron, jag fotade genom bilfönstret
Nu åker jag hem
Ahh, satte mig i dörröppningen för att sola
Ljuvligt. Tyvärr kom det ett gäng med moln och parkerade sig framför solen efter en stund, så då gick jag in och fixade käk istället :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar