onsdag 9 mars 2016

Min konst

Här får du se några av mina egna tavlor som jag gjort och har hängt upp inne i min lägenhet. Blev inte så bra fotat, men strunt i det, syns ju någorlunda i alla fall :-)


Dessa tavlor är gjorda i tusch, har dem hängandes på väggen bakom soffan
Mina fraktaltavlor som jag gjort i datorn och låtit trycka upp på aluminiumplåt. Sitter uppsatt på väggen mellan hallen och köket
Dessa fraktaltavlor är också gjorda i datorn, men är upptryckta på fotopapper. Sitter på hallväggen.


De tre övre tavlorna är från vänster gjord i akryl på canvas, sedan en fraktaltavla tryckta på skumplatta och den tredje och sista tavlan är i akryl på duk. Tavlan under är ett foto som jag har tagit och förstorat upp på canvasduk. Dessa hänger på väggen bakom teven :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar